Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Stylux, so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (Uradni list RS, št. 96/09 – uradno prečiščeno besedilo, 19/15 – ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15 in 31/18 – ZVPot), Obligacijskim zakonikom (Uradni list RS, št. 97/07 – uradno prečiščeno besedilo – OZ), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo in 177/20 – ZVOP-1) in na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije.
Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo delovanje spletne trgovine, postopek oddaje naročila, pravice in obveznosti kupca in ponudnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Veljavnost splošnih pogojev poslovanja
Kupca zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je kupec seznanjem s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
Splošni pogoji poslovanja so kupcem dostopni ves čas delovanja spletne trgovine na spletnem naslovu: https://stylux.si/pogoji-poslovanja/.
Splošni pogoji veljajo od 1.8.2022 dalje.
Upravljalec spletne trgovine
Upravljalec spletne trgovine STYLUX, na spletnem naslovu www.stylux.si, je podjetje STYLUX, Darko Golnar s.p., spletna prodaja in druge storitve, Bodkovci 45, 2256 Juršinci (v nadaljnjem besedilu: ponudnik). Spletna trgovina STYLUX izvaja spletno prodajo kristalov, nakita in dekorativnih izdelkov.
Podatki o ponudniku:
Naziv: STYLUX, Darko Golnar s.p.
Naslov: Bodkovci 45, 2256 Juršinci, Slovenija
Matična številka: 9183337000
Davčna številka: 42612730
Davčni zavezanec: NE
Transakcijski račun: SI56 0400 0028 1406 156, odprt pri banki OTPbanka
Elektronski naslov: info@stylux.si
Ponudnik se zavezuje, da bodo kupcu vselej na voljo naslednje informacije: identiteta podjetja, kontaktni podatki za komunikacijo, bistvene lastnostni blaga, dostopnost izdelka, pogoji in predviden čas dostave, način plačila, časovna veljavnost ponudbe, rok v katerem je mogoče odstopiti od pogodbe in pogoji za odstop in pojasnilo postopka ob reklamaciji.
Spletna trgovina
- Dostopnost spletne trgovine
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan, vse dni v tednu (tudi med vikendi in prazniki). Zaradi rednega vzdrževanja spletne strani, dostop do spletne trgovine občasno ni mogoč. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas, omeji ali popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanja storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno ali morebiti tudi za daljši čas motile uporabo.
- Varen nakup
Naročilo z vsemi podatki se do spletnega mesta pošlje prek varne povezave (https).
Prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila omogočajo naslednja tehnološka sredstva:
- Pred oddajo naročila ima kupec možnost, da s takojšnim učinkom, enostvano in brez težav:
- vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
- vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotnega naročila;
- z vrnitvijo na korak “KOŠARICA” lahko spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine ter odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti.
2. Pred potrditvijo naročila je kupcu omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- spreminja osebne podatke;
- spreminja izbrani način dostave izdelka;
- spreminja izbrani način plačila ter
- pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.
Pri oddaji naročila se podatki še enkrat preverijo preko varne povezave. V primeru, da podatki niso pravilni oz. manjkajo, se kupcu okvirček za vnos podatkov obarva rdeče, naročila pa v tem primeru ni mogoče oddati.
- Ponudba artiklov
Izdelki na spletni strani ponudnika so redno ažurirani. Trudimo se, da so informacije o izdelkih točne in posodobljene. Vendar se kljub rednemu ažuriranju lahko zgodi, da podatki na spletni strani odstopajo od dejanskega stanja (predvsem v smislu zaloge izdelkov in akcijskih cen).
Če izdelka ni na zalogi, je to nedvoumno označeno na spletni strani in naročilo tega izdelka ni mogoče oz. je kupec o tem, da izdelka ni na zalogi obveščen neposredno ob oddaji naročila ali pozneje, preko elektronske pošte.
Obveščamo vas, da so kristali naravnega izvora, zato so mogoča odstopanja v barvi, teži in velikosti kristala. Prav tako so mogoča manjša odstopanja v barvi, teži in velikosti dekorativnih izdelkov in nakita.
Obveščamo vas, da so zdravilni učinki in vpliv na počutje zgolj poljubna alternativna metoda zdravljenja in nikakor ne morejo nadomestiti medicinskega zdravljenja. Vpliv na počutje je odvisen od vsekega posameznika, zato podjetje STYLUX, Darko Golnar s.p. ne prevzema odgovornosti za nepravilno obravnavo ali morebitne “nevplive” na počutje in zdravje.
- Cene
Vse cene artiklov in storitev so vnaprej določene. Cene so izražene v evrih in zaokrožene na dve decimalni mesti. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo za vse kupce enako. Pridržujemo si pravico do spremembe cen.
Davek na dodano vrednost (v nadaljevanju: DDV) ni obračunan, saj na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (Uradni list RS, št. 13/11 – uradno prečiščeno besedilo, 18/11, 78/11, 38/12, 83/12, 86/14, 90/15, 77/18, 59/19, 72/19 in 3/22 – ZDDV-1) nismo zavezani za plačilo DDV.
- Akcijske cene
Ponudnik občasno ponuja izdelke po znižani ceni. Veljavnost akcijskih cen je časovno omejena, obdobje veljavnosti akcijskih cen pa je jasno označeno na spletni strani ponudnika. Po preteku akcijskega obdobja, izdelka več ni mogoče kupiti po znižani ceni, kupec nato lahko kupi izdelek le še po redni prodajni ceni.
- Promocijski kuponi
Promocijski kuponi kupcem prinašajo različne ugodnosti tj. popust ob nakupu nad določeno vrednostjo ali brezplačno poštnino ali darilo ob nakupu. Promocijski kuponi so vselej časovno omejeni in jih je potrebno izkoristiti v točno določenem časovnem obdobju. Po preteku veljavnosti promocijskega kupona, le tega ni mogoče več izkoristiti. Promocijski kupon kupec vpiše v zavihku »košarica« ali »zaključek nakupa«. Po vpisu kupona je le tega potrebno potrditi s klikom na gumb »UNOVČI KUPON«, za tem je vidna ugodnost, ki je kupon prinaša.
Promocijski kuponi med seboj niso združljivi. Kupec lahko ob enem nakupu izkoristi samo en promocijski kupon. Kupon velja za naročila do vrednosti 500 EUR.
Promocijskega kupona po oddanem naročilu ni več mogoče naknadno vpisovati, upoštevati ali spreminjati!
Kupec lahko v postopku oddaje naročila uporabi kupon “openbox”, kateri kupcu zagotavlja odprto naročilo. Naročilo je lahko odprto največ 30 dni od oddaje prvega naročila s kuponom “openbox”. Kupon zagotavlja, da lahko kupec naročilo kreira postopoma. V kolikor končno naročilo ne doseže 50,00 EUR, je kupec dolžan plačati tudi poštnino v višini 3,99 EUR (kljub temu, da jo naveden kupon odšteje). Kupon “openbox” torej omogoča zamik plačila in postopno kreiranje naročila, ne pomeni pa brezplačne dostave, v kolikor ni dosežena vrednost 50,00 EUR. Naročenih izdelkov, ni mogoče izključiti iz oddanega naročila, zato naj kupec v odprto naročilo dodaja izključno izdelke, ki jih želi kupiti. Ko kupec želi, da se naročilo odpremi to jasno sporoči ponudniku na info@stylux.si ali preko socialnih omrežij (stylux.si), pri tem lahko kupec ponudniku tudi sporoči, da želi uveljavljati določen kupon za popust. V kolikor kupec navedenega ne sporoči v 30 dneh, ga po poteku tega roka ponudnik kontaktira, da se dogovorita o odpremi naročila. V primeru, da je kupec neodziven se odprto naročilo 35. dan po oddaji prvega naročila s kuponom “openbox” avtomatsko prekliče brez dodatnega opozorila, kupcu pa se onemogoči ponovna uporaba kupona “openbox”.
- Brezplačno darilo ob nakupu nad 30,00 EUR
Ponudnik kupcu podari brezplačno darilo, v primeru če naročilo doseže 30,00 EUR (pri čemer se upošteva izključno višina končne kupnine (po popustu), brez dostave in ostalih dajatev).
Postopek spletnega nakupa
- Registracija
Za naročilo izdelkov na spletni strani ni potrebna registracija kupca. Kupec registracijo opravi poljubno.
Registracija na spletni strani kupcu olajša naročilo izdelkov, omogoča pregled nad shranjenimi osebnimi podatki in spremembo le teh. Kupec lahko na svojem profilu pregleduje tudi naslove za dostavo in zgodovino naročil.
Ob registraciji kupec pridobi uporabniško ime (ki je enako vnešeni elektronski pošti) ter geslo. Uporabniško ime in geslo kupca nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Kupec lahko kadar koli spremeni svoje geslo pod zavihkom »Moj račun« in »Podrobnosti računa« tako, da vnese staro geslo in vpiše novo geslo, katerega potrdi s ponovnim vpisom.
Pozabljeno geslo lahko kupec spremeni pod zavihkom »Moj račun« in »Pozabljeno geslo«. Kupec vpiše elektronski naslov s katerim je registriran na spletni strani. Po vpisu in potrditvi elektronske pošte, kupec prejme elektronsko pošto preko katere lahko spremeni obstoječe geslo. Po spremembi gesla se lahko kupec prijavi v spletno trgovino s svojim uporabniškim imenom in novim geslom.
Ponudnik zagotavlja varstvo osebnih podatkov in obdelavo podatkov v skladu s splošnimi pogoji poslovanja in Pravilnikom o varstvu osebnih podatkov.
- Postopek oddaje naročila
Ko kupec najde želeni izdelek, ga s klikom na gumb »DODAJ V KOŠARICO« doda v svojo virtualno košarico. Pri tem kupec lahko izbere koliko istovrstnih izdelkov želi dodati v košarico tako, da spremeni število izdelkov s klikom na puščico »GOR« (za dodajanje več izdelkov kot en) ter »DOL« (za zmanjšanje števila izdelkov). V kolikor kupec ne more spremeniti števila izdelkov na več kot enega pomeni, da je na zalogi samo en izdelek. Skupno število različnih izdelkov v virtualni košarici ni omejeno.
Ko kupec zbere vse želene izdelke, se s klikom na gumb »KOŠARICA« premakne v virtualno košarico, kjer lahko pregleda artikle, ki jih je dodal v košarico. Kupec lahko v tem koraku tudi spremeni število istovrstnih izdelkov, odstrani izdelke iz košarice ali vnese promocijski kupon.
S klikom na gumb »NADALJUJ NA BLAGAJNO« kupec preide na stran za vnos podatkov za naročilo. Obvezni podatki kupca za naročilo so: ime in priimek, ulica in hišna številka, poštna številka in pošta, telefonska številka in elektronski naslov. Telefonska številka kupca bo uporabljena zgolj za namene dostavne službe. Kupcu se pod vnosom osebnih podatkov ponovno izpiše seznam izdelkov v košarici, znesek naročila in cena poštnine.
Kupec nato izbere način plačila. (Načini plačila so podrobneje opisani v poglavju »Način in potrditev plačila« spodaj.)
Pred oddajo naročila, je kupec dolžan prebrati in se seznaniti s Splošnimi pogoji poslovanja ter s Pravilnikom o varstvu osebnih podatkov. Za sklenitev prodajne pogodbe na daljavo mora kupec potrditi, da se z navedenima aktoma strinja – to stori s klikom na prazen kvadraten okvirček (tako da se v njem pokaže kljukica).
Pred potrditvijo naročila, ima kupec še enkrat možnost pregledati celotno naročilo. Morebitne napake pri vnosu osebnih podatkov lahko popravi tako, da se postavi v okvirček z napako in jo popravi. Kupec lahko pregleda tudi količino in ceno artiklov, morebitne napake lahko kupec odpravi tako, da se vrne na prejšnji korak “KOŠARICA” (pregled izdelkov), kjer lahko spremeni količino ali odstrani artikel iz košarice.
Kupec naročilo dokončno zaključi s klikom na gumb »NAROČI SEDAJ Z OBVEZNIM PLAČILOM« oz. “KUPITE SEDAJ”. Šele nato je naročilo dejansko posredovanu ponudniku. V kolikor je kupec izbral način plačila s plačilno kartico, mora izpolniti zahtevane podatke za plačilo (števlika kartice, veljavnost kartice in varnostna koda).
S tem je postopek naročila zaključen. Kupec v nekaj minutah prejme potrdilo o naročilu na elektronski naslov. V nasprotnem primeru je kupec dolžan kontaktirati ponudnika in ga obvestiti o oddaji naročila.
Kupec z oddajo spletnega naročila, daje ponudniku dovoljenje, da mu v nekaj dneh po zaključenem naročilu posreduje elektronsko sporočilo, povezano z zadovoljstvom opravljenega nakupa. V kolikor se kupec s tem ne strinja, mora uporabnika na to opozoriti, pred oddajo naročila.
- Skenitev pogodbe
Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena, ko se kupec strinja s splošnimi pogoji poslovanja in mu ponudnik po oddanem naročilu, pošlje potrditev prejema naročila. Od tega trenutka dalje, tako ponudnika kot kupca zavezujejo cene in določila v Splošnih pogojih poslovanja.
Svojo obveznost iz prodajne pogodbe mora ponudnik izpolniti najkasneje v 30 dneh od sklenitve pogodbe, če se ni sam zavezal storitve opraviti prej.
Podjetje bo shranilo besedilo prodajne pogodbe in bo dostopno potrošniku na pisno prošnjo preko e-naslova: info@stylux.si.
Zloraba nakupa je kazniva.
- Račun
Ponudnik za vsako naročilo izstavi račun, iz katerega jasno izhaja katere izdelke je kupec naročil, njihova cena ter strošek poštnine. Kupec prejme račun po elektronski pošti. Na računu so navedeni podatki ponudnika in podatki kupca. Kupec je dolžan shraniti račun, saj le z njim lahko uveljavlja pravice v zvezi z vračilom izdelkov in reklamacijo.
- Način in potrditev plačila
Nakup preko spletne strani stylux.si je varen in preprost. Kupec je dolžan poskrbeti, da so njegovi podatki pravilni in resnični, ne glede na način plačila, ki ga izbere, saj le tako lahko omogočimo dostavo na pravi naslov v roku.
Omogočamo naslednje načine plačila:
- Plačilo preko UPN (po predračunu)
Po oddanem naročilu, se kupcu pošljejo podatki za nakazilo, katerega kupec lahko izvrši na pošti, banki ali preko spletne banke. Ko ponudnik prejme vplačilo, kupcu pošlje naročene izdelke skupaj z računom oz. račun posreduje po elektronski pošti. V kolikor kupec ne poravna kupnine v treh delovnih dneh, se naročilo avtomatsko prekliče.
- Plačilne kartice Visa / Mastercard / Maestro
Plačevanje s plačilnimi karticami (preko portala Stripe) je varno in hitro, opravi se lahko brez dodatne dokumentacije in postopkov. Po prejemu plačila, ponudnik odpošlje naročene izdelke, skupaj z računom.
- Gotovinsko plačilo ob prevzemu (samo v Republiki Sloveniji)
Ob izbiri načina plačila po povzetju, se kupec zavezuje, da bo kupnino poravnal v celoti. Ob izbiri načina plačila po povzetju, se kupcu dodatno zaračuna 1,66 EUR za stroške prevzema gotovine dostavljalca.
- Paypal
Plačilo preko portala Paypal je mogoče preko spleta ali preko spletne aplikacije Paypal, pri čemer je kupec dolžan poravnati stroške obdelave plačila v višini 0,49 EUR in provizijo v višini 2,7%. Po oddaji naročila, je kupec presumerjen na spletno stran Paypal, pri čemer se mora prijaviti v svoj Paypal uporabniški račun, izbrati način plačila ter zaključiti plačilo. Po uspešnem plačilu, ponudnik naročene izdelke odpremi na naslov kupca.
- Roki plačila
V kolikor kupec izbere način plačila »plačilna kartica« ali »Paypal«, je dolžan kupnino poravnati v roku 3 delovnih dni. V primeru, da je kupec izbral način plačila »UPN« je dolžan vplačilo opraviti v roku 5 delovnih dni.
Po preteku roka za plačilo, se naročilo avtomatsko prekliče. O preklicu naročila je kupec obveščen preko elektronske pošte.
- Dostava in stroški dostave v Sloveniji
Naročilo bo dostavljeno v roku 2 – 5 delovnih dni (med vikendi in prazniki dostava ni možna; prav tako se tovrstni dnevi ne vštevajo v rok dostave). Ponudnik se zavezuje, da bo naročilo dostavil v dogovorjenem roku.
Do podaljšanja dostave lahko pride zaradi izrednih razmer, na katere nimamo vpliva (nesreče, razmere na cestah, prazniki, napake, napačno zapisani naslovi ipd.).
Pred prevzemom paketa naj kupec vizualno pregleda pošiljko, v primeru poškodb naj poškodovani paket (neodprt, v originalni embalaži, z vsemi izdelki) nemudoma vrne na naslov ponudnika, kateri bo pregledal vsebino in poškodbe ter se s kupcem dogovoril za zamenjavo izdelkov ali vračilo plačila.
Naš pogodbeni partner za dostavo je Pošta Slovenije (v nadaljevanju dostavna služba). Paketi se dostavljajo v dopoldanskih urah na naslov, ki je vnešen ob oddaji naročila. Če vas v času dostave ne bo doma, lahko paket preusmerite na drug naslov, v najbližji paketomat ali izberete način dostave na dogovorjeno mesto. Če kupec v nekaj dneh ne prevzame paketa, dostavna služba o tem nemudoma obvesti ponudnika. Ponudnik v tem primeru preveri vzroke in stopi v kontakt s kupcem.
Stroški pošiljanja:
Ob nakupu izdelkov do 49,99 EUR je strošek pošiljanja 3,99 EUR.
Ob nakupu izdelkov nad 50,00 EUR je dostava brezplačna.
Navedeni pogoji in stroški pošiljanja veljajo samo znotraj Republike Slovenije.
- Dostava in stroški dostave v ostale države
Naročilo v tujino bo dostavljeno v roku 5 – 60 delovnih dni (med vikendi in prazniki dostava ni možna; prav tako se tovrstni dnevi ne vštevajo v rok dostave). Ponudnik si prizadeva za najhitrejši možni način dostave.
Do podaljšanja dostave lahko pride zaradi izrednih razmer, na katere nimamo vpliva (nesreče, razmere na cestah, prazniki, napake, napačno zapisani naslovi ipd.).
Pred prevzemom paketa naj kupec vizualno pregleda pošiljko, v primeru poškodb naj poškodovani paket (neodprt, v originalni embalaži, z vsemi izdelki) nemudoma vrne na naslov ponudnika, kateri bo pregledal vsebino in poškodbe ter se s kupcem dogovoril za zamenjavo izdelkov ali vračilo plačila.
Naš pogodbeni partner za dostavo je Pošta Slovenije. Končna dostavna služba je odvisno od posamezne države.
Stroški dostave v države EU
- paketi do 200 g: 9,00 EUR
- paketi do 400 g: 10,00 EUR
- paketi do 1,5 kg: 19,00 EUR
- paketi do 4,0 kg: 25,00 EUR
- paketi do 8,0 kg: 32,00 EUR
- paketi do 12,00 kg: 45,00 EUR
- paketi do 17,00 kg: 52,oo EUR
- paketi do 20,00 kg: 62,00 EUR
- paketi nad 20,00 kg: po dogovoru
Stroški dostave v druge evropske države
- paketi do 200 g: 10,00 EUR
- paketi do 400 g: 12,00 EUR
- paketi do 1,5 kg: 23,00 EUR
- paketi do 4,0 kg: 30,00 EUR
- paketi do 8,0 kg: 38,00 EUR
- paketi do 12,00 kg: 45,00 EUR
- paketi do 17,00 kg: 51,oo EUR
- paketi do 20,00 kg: 61,00 EUR
- paketi nad 20,00 kg: po dogovoru
Stroški dostave v ZDA in Kanado
- paketi do 200 g: 12,00 EUR
- paketi do 400 g: 16,00 EUR
- paketi do 1,5 kg: 42,00 EUR
- paketi do 4,0 kg: 50,00 EUR
- paketi do 8,0 kg: 60,00 EUR
- paketi do 12,00 kg: 142,00 EUR
- paketi do 17,00 kg: 185,oo EUR
- paketi do 20,00 kg: 228,00 EUR
- paketi nad 20,00 kg: po dogovoru
Stroški dostave v druge države sveta
- paketi do 200 g: 12,00 EUR
- paketi do 400 g: 15,00 EUR
- paketi do 1,5 kg: 42,00 EUR
- paketi do 4,0 kg: 50,00 EUR
- paketi do 8,0 kg: 55,00 EUR
- paketi do 12,00 kg: 81,00 EUR
- paketi do 17,00 kg: 90,oo EUR
- paketi do 20,00 kg: 105,00 EUR
- paketi nad 20,00 kg: po dogovoru
Po zaključenem naročilu
- Pravica do odstopa od naročila
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka 138. člena ZVPot-1 ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz 134. člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopa od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
OBRAZEC ZA ODSTOP OD NAROČILA (klikni za prenos datoteke)
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
- Jamstvo za skladnost blaga
Jamstvo za skladnost blaga, digitalne vsebine in storitve je pravno opredeljena pravica kupca, ki jo ima potrošnik v razmerju do prodajalca. Jamstvo iz naslova skladnosti lahko potrošnik uveljavlja pri nakupu katerega koli izdelka, storitve ali digitalne vsebine, če ta ne deluje, nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, ali kako drugače ni skladen s pogodbo. Jamstveni rok je 2 leti.
Podrobnejše informacije o jamstvu za skladnost: Kupec, ki je potrošnik, lahko pri ponudniku STYLUX, Darko Golnar s.p., uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost blaga, če so izpolnjeni pogoji, določeni v Zakonu o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1).
Kupec uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost blaga, če o neskladnosti obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Ponudnik je odgovoren za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in se pokaže v dveh letih po dobavi blaga. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati neskladnost in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilu o neskladnosti je potrebno priložiti kopijo računa in pogodbo o nakupu oziroma drug ustrezen dokument (npr. prevzemno-predajni zapisnik). Obvestilo o neskladnosti lahko kupec pošlje pisno na sedež podjetja: STYLUX, Darko Golnar s.p., Bodkovci 45, 2256 Juršinci ali po elektronski pošti na: info@stylux.si.
Kupec lahko od ponudnika zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko je ponudnika obvestil o neskladnosti, ki ne sme biti daljši od 30 dni, brezplačno odpravi neskladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega naročnik potrebuje blago. Rok se lahko podaljša za najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar ne dlje kot za 15 dni. Ponudnik bo kupca obvestil o številu dni za podaljšanje roka in razlogih za podaljšanje pred potekom 30-dnevnega roka.
Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o neskladnosti, je upravičen, da po sledečem vrstnem redu:
- od ponudnika zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
- od ponudnika zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Če je obstoj neskladnosti na blagu sporen, bo ponudnik kupca o tem obvestil najpozneje v roku 8 dni.
- Stvarne napake
Šteje se, da ima stvar stvarno napako v kolikor le ta:
- nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet,
- nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje in je bila prodajalcu znana ali bi mu morala biti znana,
- nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- ali če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kupec je dolžan prejeto stvar na običajen način pregledati ali jo dati v pregled, brž ko je to po normalnem teku stvari mogoče, in o očitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.
- Reklamacije
Reklamacije bodo upoštevane, v kolikor ponudnik ni spoštoval dogovora pri naročilu. Ponudnik se zavezuje, da bo navedene napake odpravil v najkrajšem možnem času.
V primeru, če smo vam zaradi naše napake odposlali napačen izdelek, vam blago nemudoma (po prejetju vračila napačno dostavljenega izdelka) zamenjamo ali povrnemo vplačilo. Celoten znesek kupnine (vključno s stroškom dostave), vam vrnemo takoj po prejetju vrnjenega blaga oz. najpozneje v roku 14 delovnih dni.
Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:
- če ni priloženega računa,
- če blago ni vrnjeno v originalni embalaži,
- če je kupec blago uporabljal do odstopa od pogodbe ali
- če je kupec namerno poškodoval blago.
- Varovanje osebnih podatkov
Varstvo osebnih podatkov je posebej podrobno opredeljeno v Pravilniku o varstvu osebnih podatkov, objavljenem na naši spletni strani.
- Pravno obvestilo
Vsi podatki na spletni strani www.stylux.si, slike artiklov, grafični elementi, video elementi podjetja STYLUX, Darko Golnar s.p., so zaščiteni z Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah (Uradni list RS, št. 16/07 – uradno prečiščeno besedilo, 68/08, 110/13, 56/15 in 59/19 – ZASP) in jih brez izrecne privolitve ponudnika ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati. Logotip podjetja (v obliki skice kristala) je v izključni lasti podjetja Stylux.
Pridržujemo si pravico do tipografskih napak. Ponudnik ne odgovarja za netočnost podatkov, vnesenih s strani kupca.
- Pritožbe in spori
Ponudnik si prizadeva za razrešitev vsake nejasnosti, nezadovoljstva ali pritožbe s strani kupca. Pripombe in pritožbe sprejemamo na elektronski naslov info@stylux.si, na katere vam bomo poskušali odgovoriti v najkrajšem možnem času, najpozneje pa v 5 delovnih dneh.
Postopek obravnave je zaupne narave.
Za razlago teh prodajnih pogojev ali pogodb, sklenjenih med ponudnikom in kupcem, se uporablja izključno pravo Republike Slovenije. Za reševanje mednarodnih sporov je prav tako pristojno slovensko pravo. Pogodbeni stranki se zavežeta reševati vse spore na miren način. V primeru izčrpanja vseh izvensodnih poti za dosego sporazuma pa je za reševanje spora pristojno krajevno pristojno sodišče v Republiki Sloveniji glede na sedež podjetja.
STYLUX, Darko Golnar s.p. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga zasebni uporabnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spletni povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
- Prijava in odjava na e-novice
Na e-novice ponudnika se uporabnik lahko prijavi tako, da vnese svoj elektronski naslov pri različnih nagradnih igrah, v žrebanjih ali drugih aktivnostih. Uporabnik je pred prijavo na novice opozorjen na to, da se prijavlja na e-novice in seznanjen s Spošnimi pogoji poslovanja ponudnika. Uporabnikov elektronski naslov se uporablja izključno za namene neposrednega trženja (novice, popusti,…) in je pridobljen s privolitvijo uporabnika.
V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko uporabnik kadarkoli zahteva, da se njegovi podatki trajno ali začasno prenehajo uporabljati za namene neposrednega trženja, kar lahko stori na dva načina:
a) v nogi elektronskega sporočila ponudnika, lahko klikne na gumb ODJAVA in s tem izvede odjavo od e-novic ali
b) odgovori na elektronsko sporočilo z besedo ODJAVA.
Zadnja sprememba splošnih pogojev poslovanja: 30. 9. 2024